Dagens

Hej alla vänner. Ja, jag vet. Det är torrt med inlägg just nu. Jag antar att jag är inne i den kritiska bloggperioden som alla går igenom någon gång. Det är här det avgörs om man är born to be a blogger or not. Jag vill så gärna ta mig igenom denna prövning, men det är kämpigt och jag känner ingen riktig motivation till att egentligen skriva något. Men jag vill, jag vill. Och jag ska.

I vilket fall som, idag var jag på min första joggingtur efter sjukdomen. Fyförjävulen vad härligt det var att få känna den friska luften i mina lungor medan jag sprang kilometer efter kilometer. 

Här har ni dagens:




Reflexvästen - både stylish och räddar liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0