Dagens.


Här mina kära vänner, har vi dagens outfit.

Stövlar från NY (besökte denna fashionabla stad förra året) 1300:-
Beiga chinos köpta på second hand 250:-
En rödrutig flanellskojrta, en present, ryktet säger att den gick på 1500:- (det gäller att välja rätt vänner helt enkelt)
Till det matchade jag en oljejacka som jag ärvt av min morfar. Priceless.

För att göra denna lumberjackoutfit komplett skulle jag bara haft en äkta minkmössa. Får ta och leta upp en.

Måste bara säga att stövlar är det nästa som någonsin har hänt. Det är bara så jävla fashion. Fick otroligt många blickar på stan idag av avundsjuka män. Är rätt säker på att de sprang raka vägen till närmsta affär och köpte ett par egna. Men det är som det är, vissa är födda till att sätta trender, andra inte.




Kommentarer
Postat av: ERIK

du, jag har inegn aning vad jag tycker om stövlar. men jag skulle nog inte ta på mej några :P

2008-12-13 @ 16:45:11
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: sarah

oj, så snygg outfit!

2008-12-13 @ 18:50:50
URL: http://allaboutsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0