Förlåt.. part II

Förlåt ännu en gång, mina kära vänner, för det dåliga uppdaterandet av bloggen. Så här ligger det till; Efter gårdagens inlägg kände jag plötsligt hur matt jag var, halsen började ömma och näsan började rinna. Jag var sjuk. JAG? SJUK? Kan tala om för er att det inte är något som händer inte. Jag kan inte förstå hur det hände, men troligtvis är inte stövlar så värmande som jag först trodde. But, who cares? It's fashion! Anyhow, så istället för att blogga igår har jag i princip legat nerbäddat i sängen och läst Elle och sugit upp all fashion-info som detta magasin har att erbjuda.

Men nu känner jag mig iallafall lite bättre och tänker därför bjuda på något mer inlägg idag! Kanske det kommer en dagens. I know you want one.

Kommentarer
Postat av: behöver du inte veta

vem fan bryr sig?

2008-12-19 @ 18:51:28
Postat av: who the fuck ever

eh?

2008-12-19 @ 18:52:27
URL: http://jagharingenbloggdinloser =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0